1. DEFINICJE
    • 1.1 Terminy użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
      Cena – cena brutto danego Wariantu podana w Cenniku; Cena składa się z dwóch elementów: 80% Ceny w każdym przypadku stanowi wynagrodzenie Usługodawcy za stworzenie fizycznej wersji Wizytówki OneCards, o czym mowa w pkt. 3.1.1; 20% Ceny w każdym przypadku stanowi wynagrodzenie Usługodawcy za usługi świadczone drogą elektroniczną, o czym mowa w pkt. 3.1.2;

      Cennik – zestawienie zawierające oferowane przez Usługodawcę Warianty i ich Ceny, stanowiące załącznik do Regulaminu; Cennik znajduję się pod adresem: https://onecards.pl/cennik

      Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej w postaci zawarcia Umowy niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; jeśli nie wskazano inaczej, to postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

      Mikrostrona – witryna internetowa w postaci subdomeny o unikalnym adresie URL, stworzona przez Usługodawcę w ramach świadczonych Usług dla każdego z Użytkowników, prezentująca dane Użytkownika;

      Panel Użytkownika – zasób Mikrostrony identyfikowany poprzez e-mail Użytkownika oraz hasło, pozwalający na dostęp i korzystanie z tych Usług, które są świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną;

      Polityka Prywatności – polityka prywatności świadczenia usług OneCards stanowiąca załącznik do Regulaminu.

      Regulamin – niniejszy dokument;

      RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

      Umowa – umowa o świadczenie Usług, zawarta pomiędzy Usługodawcą i Użytkownikiem w oparciu o Regulamin z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;

      Umowa Powierzenia – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych zawierana przez Usługodawcę i Użytkownika, stanowiąca załącznik do Regulaminu;

      Usługi – wszystkie usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, będące przedmiotem Umowy, określone w Regulaminie;

      Usługodawca – ONECARDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w likwidacji z siedzibą Kapelanka 12, 30-347 Kraków, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6762646318, REGON: 52575623700000, adres e-mail: office@onecards.pl, tel.: +48 792 608 777

      Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta Wizytówki OneCards zgodnie z Regulaminem;

      Wariant – wybrany przez Użytkownika wariant (pakiet) Usług spośród opcji dostępnych w Cenniku;

      Wizytówka OneCards – karta PVC w wersji fizycznej wyposażona w technologię NFC (ang. Near Field Communication), umożliwiającą zbliżeniową transmisję danych na bliską odległość;

      Zamówienie – prowadzące do zawarcia Umowy oświadczenie woli Użytkownika, na podstawie którego Usługodawca przystąpi do realizacji Usług;

  • 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • 2.1. Regulamin określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę oraz sposób i warunki korzystania z tych Usług przez Użytkowników.
    • 2.2. Regulamin określa także prawa i obowiązki Usługodawcy i Użytkowników wynikające z zawarcia Umowy.
    • 2.3. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu, do czego zobowiązany jest Użytkownik w chwili składania Zamówienia.
    • 2.4. Użytkownicy mają obowiązek korzystania z Usług w sposób zgodny z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
    • 2.5. Użytkownicy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za prawidłowość podanych przez siebie danych oraz wszelkich innych informacji przekazanych Usługodawcy lub udostępnionych przez Użytkowników innym Użytkownikom w ramach funkcjonalności Wizytówki OneCards.
    • 2.6. Użytkownicy zobowiązani są do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym. Za treści bezprawne uważa się wszelkie treści (w tym dane przekazane przez Użytkowników), które mogłyby naruszać prawa (w tym prawa własności intelektualnej) lub dobra osobiste osób trzecich, w szczególności treści nawołujące do nienawiści na tle rasowym, etnicznym lub religijnym oraz treści naruszające ogólnie przyjęte normy społeczne i dobre obyczaje, w tym treści obraźliwe lub poniżające.
    • 2.7. W przypadku gdy w wyniku działania Użytkownika dojdzie do dostarczenia treści o charakterze bezprawnym, o czym mowa w pkt 2.6 powyżej, Usługodawca może odmówić temu Użytkownikowi świadczenia Usługi.
    • 2.8. W celu prawidłowego korzystania z Usług, w szczególności posługiwania się wszystkimi funkcjonalnościami Wizytówki OneCards niezbędne jest spełnienie wymagań technicznych w postaci:
      • 2.8.1. posiadania komputera, na którym zainstalowana będzie aktualna wersja przeglądarki internetowej (tj. przeglądarki posiadającej bieżące wsparcie producenta i zalecaną przez producenta wersję), w tym na przykład: Microsoft Edge, Safari, Opera, Firefox, Google Chrome;
      • 2.8.2. posiadania urządzenia wyposażonego w technologię NFC, na którym zainstalowana jest aktualna wersja przeglądarki internetowej (tj. przeglądarka posiadająca bieżące wsparcie producenta i zalecaną przez producenta wersję), w tym na przykład: Microsoft Edge, Safari, Opera, Firefox, Google Chrome;
      • 2.8.3. dostępu do sieci Internet;
      • 2.8.4. posiadania skrzynki poczty elektronicznej.
    • 2.9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych, Usługodawca podejmie odpowiednie środki zapobiegające niekontrolowanemu pozyskaniu i modyfikacji danych przesyłanych przez osoby postronne za pomocą sieci Internet.
    • 2.10. Wizytówka OneCards będzie zabezpieczona hasłem chroniącym przed ingerencją w zapisane w niej dane.
    • 2.11. Koszty transmisji danych związanych z korzystaniem z Usług obciążają danego Użytkownika.
    • 2.12. Użytkownikom zabrania się podejmowania jakichkolwiek działań mogących zakłócić świadczenie Usług przez Usługodawcę, w szczególności działanie strony internetowej Usługodawcy, Mikrostron i Wizytówek OneCards.
    • 2.13. Użytkownicy mają prawo zgłaszać Usługodawcy wszelkie odnotowane przez nich przypadki naruszenia postanowień Regulaminu, na adres mailowy Usługodawcy wskazany w pkt. 1.1. Usługodawca udziela odpowiedzi niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 7 dni od otrzymania wiadomości.
  • 3. ZAKRES USŁUG
    • 3.1.Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników następujące Usługi
      • 3.1.1 Usługi dotyczące stworzenia fizycznej wersji Wizytówki OneCards polegające na:
        • 3.1.1.1. stworzeniu spersonalizowanego projektu graficznego Wizytówki OneCards zawierającego na przykład grafikę, imię, nazwisko, stanowisko, inne dane wskazane przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia;
        • 3.1.1.2. zakodowaniu i zapisaniu odpowiednich danych na Wizytówce OneCards powodujących, że przekierowuje ona do Mikrostrony;
        • 3.1.1.3. wydrukowaniu i dostarczeniu spersonalizowanej Wizytówki OneCards.
      • 3.1.2. Usługi świadczone drogą elektroniczną polegające na:
        • 3.1.2.1. stworzeniu i utrzymywaniu Mikrostrony dla każdego Użytkownika na podstawie danych przekazanych Usługodawcy w Zamówieniu;
        • 3.1.2.2. umożliwieniu dostępu do Panelu Użytkownika.
    • 3.2. Wizytówka OneCards ma formę towaru z elementami cyfrowymi, co oznacza, że brak usługi cyfrowej (usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w pkt. 3.1.2) uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
    • 3.3. Funkcjonalności Wizytówki OneCards jako towaru z elementami cyfrowymi są określone w Regulaminie.
    • 3.4. Korzystanie z Wizytówki OneCards powinno się odbywać przez zbliżenie jej do urządzenia obsługującego technologię NFC lub przez zeskanowanie kodu QR.
    • 3.5. Wizytówka OneCards jest kompatybilna z urządzeniami obsługującymi technologię NFC i podłączonymi do internetu.
    • 3.6. Wizytówka OneCards nie jest interoperacyjna w takim znaczeniu, że nie działa z urządzeniami, które nie obsługują technologii NFC.
    • 3.7. Zbliżenie Wizytówki OneCards będzie powodowało przekierowanie do Mikrostrony na urządzeniu, na którym Wizytówka OneCards została wczytana.
    • 3.8. Użytkownik może wysyłać innym osobom linki do Mikrostrony, co umożliwi tym osobom otworzenie lub wyszukanie dostępnej publicznie Mikrostrony za pomocą wyszukiwarki internetowej.
    • 3.9. Użytkownik może wyszukać taką stronę za pomocą wyszukiwarek internetowych (Mikrostrona jest udostępniona publicznie dla wszystkich użytkowników korzystających z internetu).
  • 4. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG

[Zamówienie]

  • 4.1. Usługodawca przesyła podmiotowi zainteresowanemu Usługami drogą elektroniczną Regulamin oraz informacje na podstawie, których Użytkownik może zapoznać się z ofertą Usług oraz złożyć Zamówienie.
  • 4.2. Zawarcie Umowy i korzystanie z Usług przez Użytkownika wymaga złożenia Zamówienia drogą elektroniczna na adres e-mail Usługodawcy: office@onecards.pl.
  • 4.3. O ile wszystkie niezbędne dane i materiały nie zostały uprzednio dostarczone Usługodawcy, Zamówienie powinno odpowiednio zawierać:
    • 4.3.1. dane, służące Usługodawcy do stworzenia Wizytówki OneCards i Mikrostrony w ramach Mikrostrony, na przykład takie jak:
      • 4.3.1.1. imię i nazwisko;
      • 4.3.1.2. zajmowane stanowisko;
      • 4.3.1.3. numer kontaktowy;
      • 4.3.1.4. nazwę podmiotu;
      • 4.3.1.5. adres siedziby podmiotu;
      • 4.3.1.6. adres URL do strony internetowej podmiotu, na przykład adres strony internetowej sklepu internetowego itp.;
      • 4.3.1.7. adresy URL mediów społecznościowych podmiotu lub informacje o komunikatorach, z których korzysta (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, WhatsApp itp.);
    • 4.3.2. inne dane, które Użytkownik chciałby umieścić w Panelu Użytkownika, w szczególności:
      • 4.3.2.1. informacje o przedmiocie i profilu działalności podmiotu, strukturze organizacyjnej itp.;
      • 4.3.2.2. adres URL do silnika rezerwacyjnego podmiotu;
      • 4.3.2.3. adres URL do rekomendacji i artykułów podmiotu;
    • 4.3.3. logotypy lub inne grafiki, służące Usługodawcy do stworzenia projektu graficznego Wizytówki OneCards;
    • 4.3.4. wybór Wariantu spośród pakietów Usług określonych w Cenniku.
  • 4.4. Dane, o których mowa w pkt. 4.3.1 i 4.3.2, nie będą prezentowane w Panelu Użytkownika na Mikrostronie, jeżeli nie zostaną przekazane Usługodawcy w Zamówieniu.
  • 4.5. W przypadku braku logotypów i grafik, o których mowa w pkt. 4.3.3 Usługodawca stworzy projekt graficzny Wizytówki OneCards w oparciu o własne gotowe szablony.
  • 4.6. Po otrzymaniu Zamówienia Usługodawca na podstawie przesłanych przez Użytkownika danych i logotypów oraz grafik, o których mowa w pkt. 4.3.3 tworzy spersonalizowaną Mikrostronę oraz projekt graficzny Wizytówki OneCards.

[zawarcie Umowy]

  • 4.7. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu.
  • 4.8. Przed zawarciem Umowy, Usługodawca doręcza Użytkownikowi Regulamin drogą mailową w formie pliku PDF.
  • 4.9. Umowa jest zawarta z chwilą zaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu. Regulamin może zostać zaakceptowany przez złożenie przez Użytkownika oświadczenia drogą mailową lub poprzez akceptację regulamin na stronie WWW w formularzu(linku) przesłanym przez usługodawcę.
  • 4.10. W terminie do 7 dni od dnia złożenia Zamówienia Usługodawca przesyła Użytkownikowi unikalny adres URL w postaci subdomeny przekierowującej Użytkownika do Mikrostrony oraz plik PDF z wizualizacją Wizytówki OneCards.
  • 4.11. Użytkownik niezwłocznie po otrzymaniu projektów, o których mowa w pkt. 4.10 akceptuje je lub zgłasza Usługodawcy konieczność dokonania modyfikacji. Użytkownik może zgłosić konieczność dokonania modyfikacji przygotowanych projektów trzy razy.
  • 4.12. W terminie 5 dni od dnia zgłoszenia Usługodawcy konieczności dokonania modyfikacji, Usługodawca prześle Użytkownikowi zmodyfikowaną wizualizację Wizytówki OneCards.
  • 4.13. W przypadku, gdyby Użytkownik, po przesłaniu mu zmodyfikowanej wizualizacji Wizytówki OneCards, chciał zgłaszać dalsze modyfikacje (więcej niż trzy razy), Usługodawca może wprowadzić zmiany w wizualizacji Wizytówki OneCards za dodatkowym wynagrodzeniem, ustalonym indywidualnie z Użytkownikiem.
  • 4.14. W terminie 7 dni od zaakceptowania ostatecznej wersji projektów Mikrostrony i Wizytówki OneCards Użytkownik zobowiązany jest dokonać zapłaty Ceny na zasadach określonych w pkt. 8 Regulaminu.
  • 4.15. W terminie 3 dni od dokonania zapłaty Ceny Usługodawca umożliwi Użytkownikowi dostęp do Panelu Użytkownika.
  • 4.16. W terminie 14 dni od zapłaty Ceny, Usługodawca wyśle do Użytkownika Wizytówkę OneCards listem poleconym.
  • 4.17. Koszty dostawy Wizytówki OneCards ponosi Użytkownik.
  • 4.18. Koszty dostawy wskazane są w Cenniku.
  • 4.19. W przypadku niestandardowych Zamówień czas realizacji poszczególnych Usług może być dłuższy, o czym Użytkownik zostanie poinformowany.

[Panel Użytkownika i Mikrostrona]

  • 4.20. W okresie trwania Umowy Użytkownik może logować się do Panelu Użytkownika.
  • 4.21. Logowanie do Panelu Użytkownika następuje z wykorzystaniem adresu e-mail podanego Usługodawcy i ustalonego przez Użytkownika hasła. Pierwsze logowanie może odbyć się z wykorzystaniem hasła nadanego przez Usługodawcę, które Użytkownik powinien zmienić od razu po zalogowaniu się.
  • 4.22. Funkcjonalności Panelu Użytkownika, w tym dostęp do statystyk zależą od Wariantu wybranego przez Użytkownika. Szczegóły określone są w Cenniku.
  • 4.23. Od Wariantu wybranego przez Użytkownika mogą zależeć też funkcjonalności Wizytówki OneCards (np. możliwość przekierowania do strony wydarzenia, strony z ofertą). Szczegóły określone są w Cenniku.
  • 4.24. Użytkownik może zwrócić się do Usługodawcy z wnioskiem o dokonanie zmian w danych zamieszczonych w Panelu Użytkownika, które wyświetlają się na Mikrostronie. Za wprowadzenie zmian w danych zamieszczonych w Panelu Użytkownika, Usługodawcy może być należne dodatkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie z Użytkownikiem.
  • 4.25. W okresie trwania Umowy Mikrostrona będzie dostępna pod ustaloną przez Użytkownika subdomeną. Subdomeny muszą być unikalne w obrębie domeny Usługodawcy i nie mogą się powtarzać.
  • 5. OBOWIĄZYWANIE UMOWY
    • 5.1. Umowa jest zawarta na 1 rok kalendarzowy liczony od dnia dostarczenia Użytkownikowi Wizytówki OneCards.
    • 5.2. Jeżeli ani Użytkownik ani Usługodawca przed upływem okresu, o którym mowa w punkcie powyżej nie złożą oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, Umowa ulegnie przedłużeniu na czas nieokreślony.
    • 5.3. Po przedłużeniu Umowy na czas nieokreślony, Użytkownik i Usługodawca mogą wypowiedzieć Umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    • 5.4. Po przedłużeniu Umowy na czas nieokreślony, Usługodawcy należne jest wynagrodzenie za każdy miesiąc obowiązywania Umowy. Wynagrodzenie to jest należne Usługodawcy za każdy miesiąc obowiązywania Umowy w wysokości stanowiącej 1/12 aktualnej Ceny Wariantu, z którego korzysta Użytkownik określonej w Cenniku obowiązującym w dniu przedłużenia Umowy na czas nieokreślony. Szczegóły określone są w Cenniku.
  • 6. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
    • 6.1. Usługodawca ma prawo do dokonywania aktualizacji funkcjonalności Usług (w tym Panelu Użytkownika) w ramach Wizytówki OneCards.
    • 6.2. W związku z dokonywaniem prac serwisowych, funkcjonalności Wizytówki OneCards mogą być przez pewien czas ograniczone lub niedostępne dla Użytkownika.
    • 6.3. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby prace serwisowe były ustalane w godzinach 22.00 – 8.00 lub w dni ustawowo wolne od pracy.
    • 6.4. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca ma prawo do zarządzenia przerwy technicznej w działaniu Wizytówki OneCards, jeśli będzie to potrzebne dla zapewnienia prawidłowego świadczenia Usług.
    • 6.5. Usługodawca poinformuje o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem przez przesłanie wiadomości e-mail lub za pośrednictwem komunikatu zamieszczonego w ramach Mikrostrony.
    • 6.6. Użytkownik zapewnia, że w chwili dostarczenia Usługodawcy danych lub elementów, o których mowa w pkt. 4.3.1 – 4.3.3 będzie uprawniony do udostępnienia ich Usługodawcy na potrzeby realizacji Umowy. W szczególności Użytkownik zapewnia, że udostępnienie logotypów lub innych grafik, o których mowa w pkt. 4.3.3 i ich wykorzystanie przez Usługodawcę zgodnie z Regulaminem, nie naruszy jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym praw autorskich.
    • 6.7. Użytkownik wyraża zgodę na korzystanie przez Usługodawcę z nazwy przedsiębiorstwa Użytkownika oraz jego logotypu (w tym znaku towarowego) w celu świadczenia Usług, w szczególności stworzenia projektu graficznego Wizytówki OneCards.
    • 6.8. Użytkownik wyraża zgodę na korzystanie przez Usługodawcę z nazwy przedsiębiorstwa Użytkownika oraz jego logotypu (w tym znaku towarowego) w celu informowania przez Usługodawcę o współpracy z Użytkownikiem, w tym przez zamieszczenie nazwy przedsiębiorstwa Użytkownika oraz jego logotypu na stronie internetowej Usługodawcy, jego materiałach promocyjnych oraz na profilach Usługodawcy w mediach społecznościowych.
    • 6.9. Użytkownik może odmówić wyrażenia zgody lub cofnąć zgodę, o której mowa w pkt. 6.8 powyżej w każdym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie ogranicza Usługodawcy w korzystaniu z materiałów promocyjnych, które zostały przygotowane jeszcze przed cofnięciem zgody przez Użytkownika.
  • 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
    • 7.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
      • 7.1.1. utrudnienia i przerwy w dostępie do Mikrostrony lub funkcjonalności Wizytówki OneCards, powstałe wskutek działania siły wyższej, tj. zdarzenia o charakterze nagłym, niespodziewanym, którego działania żadna ze Stron nie była w stanie przewidzieć;
      • 7.1.2. błędy i przerwy wynikające z winy Użytkownika, będące skutkiem niewłaściwego korzystania z Mikrostrony lub Wizytówki OneCards;
      • 7.1.3. zniszczenie bądź utratę dostarczonej Wizytówki OneCards;
      • 7.1.4. brak spełnienia wymagań technicznych, o których mowa Regulaminie;
      • 7.1.5. działania osób trzecich mające na celu zakłócenie prawidłowego funkcjonowania Mikrostrony lub Wizytówki OneCards;
      • 7.1.6. linki zewnętrzne do których będzie przekierowywać Wizytówka OneCards, a które są zdefiniowane przez Użytkownika w Panelu Użytkownika.
    • 7.2. Usługodawca nie odpowiada za uszkodzenia Wizytówki OneCards spowodowane przez Użytkownika lub osoby trzecie po dostarczeniu Użytkownikowi Wizytówki OneCards.
    • 7.3. Wizytówka OneCards jako przedmiot fizyczny powinien być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem i chroniony przed czynnikami, które mogą go uszkodzić, takimi jak na przykład: mróz, woda, działaniami mechanicznymi (uderzenia, otarcia itp.).
  • 8. CENA I PŁATNOŚĆ
    • 8.1. Za świadczone Usługi Użytkownik zobowiązuje się zapłacić na rzecz Usługodawcy Cenę określoną dla danego Wariantu w Cenniku.
    • 8.2. Cena wyrażona jest w złotych polskich i jest ceną brutto, tj. zawierającą podatki, w tym podatek VAT.
    • 8.3. Cena nie obejmuje kosztów dostawy.
    • 8.4. Cena stanowi zryczałtowaną opłatę za okres, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu i nie podlega zwrotowi w całości ani w części, chyba, że Regulamin wprost stanowi inaczej.
    • 8.5. Ceny określone w Cenniku mogą ulegać zmianom wskutek obowiązywania okresowych akcji promocyjnych. O warunkach ich obowiązywania Użytkownicy będą każdorazowo informowani za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy.
    • 8.6. Zapłata Ceny następuje w formie przedpłaty za pomocą przelewu bankowego na numer konta Usługodawcy wskazany na fakturze proforma.
    • 8.7. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktur proforma, faktur VAT, duplikatów tych faktur oraz ich korekt drogą mailową.
  • 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    • 9.1. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy w zakresie dotyczącym stworzenia fizycznej wersji Wizytówki OneCards, o czym mowa w pkt. 3.1.1.
    • 9.2. Wyłączenie prawa odstąpienia następuje oparciu o 38 ust. 1 pkt 3, ponieważ przedmiotem świadczonych Usług jest stworzenie spersonalizowanego materialnego nośnika świadczonych Usług – Wizytówki OneCards będącej towarem nieprefabrykowanym, wyprodukowanym wyłącznie według specyfikacji Konsumenta, spełniającym jego zindywidualizowane potrzeby.
    • 9.3. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy w zakresie dotyczącym usług świadczonych drogą elektroniczną, o czym mowa w pkt. 3.1.2.
    • 9.4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od zawarcia przez Konsumenta Umowy.
    • 9.5. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem, na przykład przez przesłanie go na adres poczty elektronicznej Usługodawcy podany w Regulaminie lub na adres siedziby Usługodawcy.
    • 9.6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć́ na formularzu, który jest dostępny pod tym linkiem: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html. Skorzystanie przez Konsumenta z wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
    • 9.7. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy, Umowę̨ uważa się za niezawartą.
    • 9.8. Sprzedawca niezwłocznie (nie później niż w terminie czternastu dni) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi 20% zapłaconej Ceny.
    • 9.9. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się̨ on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się̨ dla niego z żadnymi kosztami.
  • 10. REKLAMACJE
    • 10.1. W ramach Wizytówki OneCards Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług w sposób niewadliwy, zgodny z zawartą Umową.
    • 10.2. W przypadku wystąpienia niezgodności świadczenia z Umową, polegającego w szczególności na wadliwym wykonaniu spersonalizowanego nadruku lub nieprawidłowym działaniu funkcjonalności Wizytówki OneCards, Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji.
    • 10.3. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy.
    • 10.4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Użytkownika umożliwiające jego identyfikację oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń i dokumentację fotograficzną.
    • 10.5. Użytkownicy inni niż Konsumenci mają obowiązek zweryfikowania Wizytówki OneCards po jej dostarczeniu i zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń w ciągu 48 godzin od dnia odebrania Wizytówki OneCards.
    • 10.6. Jeżeli reklamacja dotyczy wadliwego wykonania nadruku lub innego uszkodzenia o charakterze wizualnym, do reklamacji należy dołączyć fotografię. W przypadku braku podania odpowiednich danych Usługodawca może zwrócić się do Użytkownika o ich uzupełnienie.
    • 10.7. Usługodawca najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Użytkownika o decyzji.
    • 10.8. W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą dotyczącego złożonej reklamacji, Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń; w szczególności ma prawo do złożenia wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym lub skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.
    • 10.9. Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem.
    • 10.10. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej uokik.gov.pl
  • 11. DANE OSOBOWE
    • 11.1. Przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę odbywa się̨ zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), a także zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności.
    • 11.2. Usługodawca zapewnia ochronę danych osobowych, które przetwarza. W szczególności Usługodawca stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne zapewniające ochronę̨ przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza on dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę̨ nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    • 11.3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
  • 12. ZMIANA REGULAMINU
    • 12.1 Usługodawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu z powodów takich jak:
      • 12.1.1. zmiana przepisów prawa;
      • 12.1.2. wydanie decyzji administracyjnej lub wyroku, w wyniku którego Usługodawca powinien zmienić Regulamin;
      • 12.1.3. zmiana, w szczególności rozszerzenie funkcjonalności Wizytówek OneCards.
    • 12.2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę, który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia poinformowania Użytkowników o zmianach w Regulaminie
    • 12.3. Usługodawca poinformuje Użytkowników o zmianach w Regulaminie przez przesłanie drogą elektroniczną nowej wersji Regulaminu z informacją o zmieniających się postanowieniach lub przez udostępnienie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Usługodawcy lub Mikrostronach. Poinformowanie o zmianie Regulaminu może też nastąpić przez zamieszczenie monitu widocznego po wejściu na stronę internetową Usługodawcy lub Mikrostronę.
    • 12.4. Zmiany Regulaminu wiążą Użytkownika, jeśli nie wypowiedział on Umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu.
    • 12.5. Cena uiszczona przez Użytkownika nie podlega zwrotowi w przypadku wypowiedzenia Umowy. Postanowienie to nie dotyczy Konsumentów, którym Cena będzie zwrócona w wysokości odpowiadającej proporcji okresu, w którym korzystali oni z Usług do okresu, za który uiścili Cenę.
    • 12.6. Wypowiedzenie Umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub w formie dokumentowej w postaci wiadomości e-mail.
  • 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • 13.1 Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.onecards.pl. oraz w siedzibie Sprzedawcy.
    • 13.2 Niniejszy Regulamin podlega ochronie na podstawie przepisów prawa autorskiego i korzystanie z niego w celach innych niż te związane z Umową jest niedopuszczalne.
    • 13.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Konsumentów także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
    • 13.4 Załącznikami do Regulaminu są: (1) Umowa Powierzenia, (2) Polityka Prywatności, (3) Cennik.
    • 13.5 Załączniki są integralną częścią Regulaminu.
    • 13.6 Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.07.2023 r.

Załączniki do Regulaminu:

  • 1) Umowa Powierzenia;
  • 2) Polityka Prywatności;
  • 3) Cennik – dostępny pod adresem WWW: https://onecards.pl/cennik
Załącznik nr 1 do Regulaminu
UMOWA POWIERZENIA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

zawarta pomiędzy:
  Usługodawcą (w rozumieniu Regulaminu)
zwany dalej „Przetwarzającym;
a
Użytkownikiem (w rozumieniu Regulaminu)
zwanym/zwaną dalej Administratorem;
zwanymi dalej indywidualnie „Stroną” a łącznie „Stronami
Mając na uwadze, że:

  • 1) Strony zawarły Umowę Podstawową;
  • 2) w związku z zawarciem Umowy Podstawowej Administrator powierza Przetwarzającemu przetwarzanie danych osobowych w swoim imieniu;
  • 3) wolą stron jest uregulowanie zasad przetwarzania przez Przetwarzającego danych osobowych w imieniu Administratora w taki sposób, aby odpowiadały one postanowieniom Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
  • 1. DEFINICJE
    • 1.1 Terminy użyte w Umowie mają następujące znaczenie:

      Administrator – Administrator danych osobowych jako podmiot samodzielnie ustalający cele i sposoby przetwarzania danych osobowych – Użytkownik;

      dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

      EOG – Europejski Obszar Gospodarczy, czyli państwa należące do Unii Europejskiej oraz Norwegia, Islandia i Lichtenstein;

      naruszenie ochrony danych osobowych naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych;

      przetwarzanie – operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

      RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1);

      Subprocesor – podmiot, z którego usług korzysta Przetwarzający przy realizacji praw i obowiązków określonych w Umowie Podstawowej i któremu powierza przetwarzanie danych osobowych powierzonych mu pierwotnie przez Administratora;

      Umowa – niniejsza umowa;

      Umowa Podstawowa – umowa, którą zawarły Strony, której przedmiotem jest świadczenie przez Przetwarzającego na rzecz użytkowników usług związanych z korzystaniem z Wizytówki OneCards, w celu umożliwienia korzystania z jej funkcjonalności w ramach indywidualnej subdomeny utworzonej dla każdego użytkownika; Umowa Podstawowa jest zawierana na podstawie Regulaminu;

  • 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • 2.1. Umowa jest zawarta z chwilą zaakceptowania przez Administratora Regulaminu i nie jest wymagane jej odrębne podpisanie.
    • 2.2. Terminy użyte w niniejszej Umowie i pisane z wielkich liter mają znaczenie takie jakie nadano im w Regulaminie, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
    • 2.3. Administrator powierza Przetwarzającemu przetwarzanie opisanych w Umowie danych osobowych, na zasadach i w celu określonym w Umowie oraz Umowie Podstawowej.
    • 2.4. W celu korzystania z Wizytówek OneCards Administrator powierzy Przetwarzającemu przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem z Wizytówek OneCards.
    • 2.5. Charakter i cel przetwarzania wynikają z Umowy Podstawowej, w tym z zawartych w Umowie Podstawowej zasad świadczenia usług przez Przetwarzającego i opisu sposobu działania Wizytówek OneCards, w szczególności w związku z korzystaniem przez Administratora z Wizytówek OneCards.
    • 2.6. W ramach funkcjonalności Wizytówek OneCards Administrator powierza Przetwarzającemu przetwarzanie danych osobowych użytkowników korzystających z Wizytówek OneCards, w szczególności ich imiona i nazwiska, zajmowane stanowiska, numery telefonu, adresy e-mail, profile na mediach społecznościowych, inne dane udostępniane za pośrednictwem Wizytówki OneCards i narzędzi wykorzystywanych przez Administratora.
    • 2.7. Przetwarzający nie jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych do żadnych innych celów.
    • 2.8. Przetwarzający może w ramach przetwarzania danych osobowych przeprowadzać na danych osobowych operacje takie jak: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
    • 2.9. Operacje na danych osobowych, które może wykonywać Przetwarzający mają charakter samoistny, co oznacza, że operacje te mogą bezpośrednio prowadzić do realizacji celów, dla których dane są przetwarzane. Operacje na danych osobowych, które może wykonywać Przetwarzający nie mają charakteru wtórnego wobec operacji wykonywanych przez Administratora.
  • 3. PRAWA I OBOWIĄZKI PRZETWARZAJĄCEGO
    • 3.1. Przetwarzający zobowiązuje się do wykonywania Umowy z zachowaniem najwyższej staranności.
    • 3.2. Przetwarzający przetwarza dane osobowe na podstawie poleceń Administratora. Umowa oraz Umowa Podstawowa stanowią takie udokumentowane polecenie przetwarzania.
    • 3.3. Jeżeli Przetwarzający poweźmie wątpliwość co do zgodności z prawem polecenia wydanego mu przez Administratora, Przetwarzający poinformuje Administratora o powziętych wątpliwościach.
    • 3.4. Przetwarzający oświadcza, że nie przekazuje danych do państwa trzeciego poza EOG lub organizacji międzynarodowej, z wyjątkiem udostępniania danych podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w jego imieniu, w szczególności dostarczają narzędzia i aplikacje lub świadczą na jego rzecz usługi. Transfer danych poza EOG może nastąpić, jeśli jest to zgodne z obowiązującymi przepisami (na przykład na podstawie standardowych klauzul umownych).
    • 3.5. Przetwarzający zapewnia, że osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Umowy oraz Umowy Podstawowej zostaną zobowiązane do zachowania tajemnicy. Postanowienie powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy osoby upoważnione podlegają ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy.
    • 3.6. Przetwarzający zapewnia, że podjął środki dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych wymagane na mocy art. 32 RODO.
    • 3.7. Przetwarzający przestrzega warunków korzystania z Subprocesorów.
    • 3.8. Przetwarzający zapewnia, że dostęp do danych osobowych w związku z ich przetwarzaniem będzie ograniczony do osób, których udział jest niezbędny do tego przetwarzania.
  • 4. PRAWA I OBOWIĄZKI ADMINISTRATORA
    • 4.1. Administrator oświadcza, że jest administratorem danych osobowych powierzanych na podstawie Umowy oraz, że jest uprawniony do ich przetwarzania w zakresie oraz celach, w jakim powierza przetwarzanie Przetwarzającemu.
    • 4.2. Administrator zobowiązuje się do współdziałania z Przetwarzającym w zakresie w jakim jest to niezbędne dla wykonania Umowy i Umowy Podstawowej oraz przestrzegania przepisów RODO.
    • 4.3. W przypadku, gdyby Przetwarzający zgłosił Administratorowi wątpliwości co do zgodności z prawem polecenia wydanego mu przez Administratora, Administrator przekaże Przetwarzającemu stosowne wyjaśnienia.
  • 5. WSPÓŁPRACA ADMINISTRATORA I PRZETWARZAJĄCEGO
    • 5.1. Administrator i Przetwarzający współpracuje w zakresie w jakim niezbędne jest to dla przestrzegania przepisów RODO.
    • 5.2. Przetwarzający ma obowiązek pomagania Administratorowi poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązywania się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III RODO.
    • 5.3. Przetwarzający pomaga Administratorowi wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych.
    • 5.4. Przetwarzający udostępnia Administratorowi wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w Umowie i RODO, w tym w szczególności w art. 28 RODO.
    • 5.5. Przetwarzający umożliwia Administratorowi lub osobie przez niego upoważnionej przeprowadzenie audytów w zakresie zgodności przetwarzania danych z Umową i RODO z zachowaniem wymogów dotyczących obowiązku zachowania poufności przez Przetwarzającego. Administrator powiadomi Przetwarzającego o zamiarze przeprowadzenia audytu z 14 – dniowym wyprzedzeniem.
  • 6. DALSZE PODPOWIERZENIE
    • 6.1. Administrator wyraża ogólną zgodę na powierzenie przez Przetwarzającego przetwarzania danych osobowych objętych Umową w zakresie konkretnych operacji, podmiotom świadczącym usługi, w szczególności usługi druku, hostingu oraz usługi IT na rzecz Przetwarzającego, wskazanym w załączniku do niniejszej Umowy.
    • 6.2. Podpowierzenie nie może obejmować całości powierzenia wynikającego z Umowy i Umowy Podstawowej.
    • 6.3. Przetwarzający może podpowierzyć przetwarzanie danych osobowych w zakresie konkretnych operacji innym Subprocesorom niż wskazani w pkt. 6.1 powyżej, pod warunkiem braku sprzeciwu Administratora.
    • 6.4. Przetwarzający przedstawi podmiot, któremu zamierza podpowierzyć przetwarzanie danych osobowych w celu umożliwienia Administratorowi zgłoszenia sprzeciwu. Administrator może z uzasadnionych przyczyn zgłosić sprzeciw względem podpowierzenia podmiotowi przedstawionemu przez Przetwarzających. Postanowienie to dotyczy zarówno dodania jak i zastąpienia Subprocesora.
    • 6.5. Przetwarzający zobowiąże Subprocesora do realizacji obowiązków Przetwarzającego wskazanych w Umowie, w szczególności obowiązku zapewnienia wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom RODO.
  • 7. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
    • 7.1. Przetwarzający oświadcza, że przetwarzanie powierzonych danych odbywa się z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, w szczególności wskazanych w art. 32 RODO.
    • 7.2. Przetwarzający uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku.
    • 7.3. Przetwarzający zapewnia, że stopień bezpieczeństwa jest odpowiedni i uwzględnia w szczególności ryzyko wiążące się z przetwarzaniem, w szczególności wynikające z przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych.
  • 8. PROCEDURA NA WYPADEK NARUSZEŃ
    • 8.1. W przypadku, gdyby doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, Przetwarzający bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 48 godzin po stwierdzeniu naruszenia, dokonuje zgłoszenia naruszenia Administratorowi.
    • 8.2. Przetwarzający wraz ze zgłoszeniem przekazuje Administratorowi szczegółowe wyjaśnienia dotyczące naruszenia i wszelką niezbędną dokumentację dotyczącą naruszenia w celu umożliwienia Administratorowi spełnienia obowiązku zgłoszenia naruszenia organowi nadzoru.
    • 8.3. Przetwarzający umożliwia Administratorowi wzięcie udziału w czynnościach wyjaśniających okoliczności i zakres naruszenia.
    • 8.4. Przetwarzający ma obowiązek współpracy z Urzędem Ochrony Danych Osobowych w przypadkach, w których będzie to konieczne.
    • 8.5. W przypadku, gdyby doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, wymagającego zawiadomienia osoby, której dane dotyczą o naruszeniu, Administrator może zwrócić się do Przetwarzającego o przedstawienie informacji potrzebnych do sporządzenia zawiadomienia.
  • 9. USUNIĘCIE DANYCH
    • 9.1. Po zakończeniu świadczenia usług na rzecz Przetwarzającego wynikających z Umowy Podstawowej, Przetwarzający przekazuje Administratorowi wszystkie przetwarzane dane, a także usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub Umowy Podstawowej przewidują dalsze przechowywanie danych osobowych.
    • 9.2. Wykonanie obowiązku wynikającego z punktu powyżej nastąpi w terminie 30 dni od dnia ustania stosunku prawnego wynikającego z Umowy Podstawowej.
  • 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • 10.1 W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
    • 10.2 Sądem właściwym do rozpatrywania spraw związanych z wykonaniem Umowy jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Przetwarzającego.
    • 10.3 Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
    • 10.4 Zmiana lub rozwiązanie Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
ZAŁĄCZNIK Wykaz podmiotów podprzetwarzających

UWAGA WYJAŚNIAJĄCA: Administrator zezwolił na korzystanie z usług następujących podmiotów podprzetwarzających:

1.
Imię i nazwisko lub nazwa: FUH NANA WIESŁAW GARBIEŃ NIP 6760051880
Adres: ul. Pilotów 23, 31-462 Kraków
Opis przetwarzania (w tym jasne określenie zakresu odpowiedzialności w przypadku upoważnienia kilku podmiotów podprzetwarzających): Przetwarzanie obejmuje czynności związane ze stworzeniem spersonalizowanego projektu graficznego Wizytówki OneCards zawierającego na przykład grafikę, imię, nazwisko, stanowisko, inne dane wskazane przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia oraz czynności związane z wydrukowaniem spersonalizowanej Wizytówki OneCards.
2.
Imię i nazwisko lub nazwa: SeoHost.pl
Adres: ul. Janiny Omańkowskiej 58, 60-465 Poznań
Opis przetwarzania (w tym jasne określenie zakresu odpowiedzialności w przypadku upoważnienia kilku podmiotów podprzetwarzających): Przetwarzanie obejmuje czynności związane z utrzymywaniem Mikrostrony dla każdego Użytkownika (hosting).
3.
Imię i nazwisko lub nazwa: FeBo – Feliks Bochenek NIP: 7343411901
Adres: Binczarowa 146, 33-332 Grybów
Opis przetwarzania (w tym jasne określenie zakresu odpowiedzialności w przypadku upoważnienia kilku podmiotów podprzetwarzających): Przetwarzanie obejmuje czynności związane ze świadczeniem usług IT na rzecz Usługodawcy.
4.
Imię i nazwisko lub nazwa: Polskie Karty Sp. z o.o. NIP PL 2220684266
Adres: al. 29 Listopada 94, 31-406 Kraków
Opis przetwarzania (w tym jasne określenie zakresu odpowiedzialności w przypadku upoważnienia kilku podmiotów podprzetwarzających): Przetwarzanie obejmuje czynności związane ze stworzeniem spersonalizowanego projektu graficznego Wizytówki OneCards zawierającego na przykład grafikę, imię, nazwisko, stanowisko, inne dane wskazane przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia oraz czynności związane z wydrukowaniem spersonalizowanej Wizytówki OneCards.